søndag den 11. marts 2012

Mere tid ønskes....



så er jeg on igen....

synes ikke jeg helt jeg har den tid til alle de ting jeg gerne vil nå, ink 3 stk dejlige børn.

tiden flyver simpelthen fra mig.
i denne weekend har det dog lykkes mig at snige mig ind til symaskinerne....


Og det er jo også blevet til en del....

16 stk hjelme, af inspiration fra Elsebeth Gynthers bog. bloglands store Guru...
jeg elsker den bog.
Og det meste af mit tøj er også kommet i INSPIRATION fra den bog.
dog er jeg stort set begyndt at lave om på de mønstre jeg køber. og lave dem til mine egne.
Hvis ikke jeg selv laver dem.

nå men jeg har også prøvet kræfter med tusind fryds dukker. og må sige... det var godt nok en del sværrer end jeg regnede med....
hold da op. det kostede både sved blod og tåre. og i bogstavelig stand. jeg skar mig i min pegefinger, med min nye "rulle skære kniv" nok også kaldet en patchwork kniv. he he.. og i kan tro den skar hul...
hold da op....

Inden da havde den ellers fået det fineste ord med på vejen. og lovning om at være min nye bedste ven. Efter fulgt af min dejlige nye overlock.....


Manden skrald grinede også, da jeg så få sek. efter skar et så stort hul at man mindst kunne se knoglen ,ja ja overdrivelse fremmer forståelsen, men der var hul ;)
Så mig ind og ligge forbinding på, for plaster blødte det bare igennem. også ellers i gang med maskinerne igen....

Jeg er pt ved at lave en del til det marked, mig og min veninde skal på her i April. tjek det HER

Jeg glæder mig til at vise ALLE mine nye vare frem.... 

smider lige et par fotos fra de sidste par dages arbejde.... ja eller noget af det....









Ingen kommentarer:

Send en kommentar